12.2.08

Ύπνος – η μισή αποστολή εκτελέστηκε

Αισθάνομαι αρκετά ικανοποιημένη με τις επιδόσεις μου στον τομέα της μητρότητας καθώς κατάφερα να αλλάξω τα ωράρια της μικρής και να την κοιμίζω κατά μία ώρα και πλέον νωρίτερα.

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν λίγο πριν τα Χριστούγεννα την έστειλα να μείνει με τους παππούδες της για δέκα ημέρες. Ο πατέρας της θα έκανε μία εγχείρηση – κήλη – και δεν θα μπορούσε να τη σηκώσει, η γυναίκα που την κρατά τα πρωινά θα έφευγε από τις 15 του μήνα για διακοπές στην πατρίδα της και η δική μου μέση είχε αρχίσει ήδη να πονά όπως και στην πρώτη μου εγκυμοσύνη.

Οι παππούδες έχουν πραγματικά παραδοθεί χωρίς όρους στο πρώτο τους αυτό εγγόνι με αποτέλεσμα να μην μπορούν να της αρνηθούν τίποτα. Την κοίμιζαν στο κρεβάτι τους και την άφηναν να κάνει το δικό της πρόγραμμα! Το ξέρω είναι απίστευτο και όμως αληθινό.

Χρειαστήκαμε τη βοήθειά τους και στην Αθήνα για άλλες δέκα ημέρες με αποτέλεσμα η κατάσταση να ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Η μικρή μέσα σε τρεις εβδομάδες έγινε άλλος άνθρωπος. Πήγαινε για ύπνο δύο και πλέον ώρες αργότερα από ότι πριν και ήθελε να κοιμάται με τους γονείς ή τους παππούδες της.

Λίγες ημέρες μετά την αναχώρησή τους έφτασα πραγματικά στο αμήν. Δεν μπορούσα να μείνω ούτε για λεπτό μόνη με τον άντρα μου ενώ τις περισσότερες φορές ήμουν έτοιμη για ύπνο πολύ πριν από τη μικρή. Πριν δύο εβδομάδες το πήρα απόφαση και επέβαλα ένα αυστηρό πρόγραμμα. Ξυπνάμε και οι δύο – εγώ πλέον είμαι σε άδεια- το αργότερο στις 8. Επιτρέπεται μόνο ένα υπνάκος κατά τη διάρκεια της ημέρας ο οποίος δεν μπορεί να ξεπερνά τα 90’. Και από τις 9 περίπου το βράδυ προετοιμαζόμαστε για ύπνο, χαμηλώνουμε τα φώτα και ηρεμούμε αγκαλιά στον καναπέ του σαλονιού.

Εδώ και 10 μέρες η μικρή κοιμάται το αργότερο στις δέκα και μισή. Τη μισή περίπου βραδιά την περνά στο κρεβάτι της – εάν είμαστε τυχεροί και ολόκληρη. Εάν ξυπνήσει και δεν μπορεί να ξανακοιμηθεί την παίρνουμε στο δικό μας αλλά αυτό σκοπεύω να το αλλάξω οριστικά μέσα στις επόμενες ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: